Eilen oli pitkä päivä ja paljon juttuja mitä tehä. Sain jopa L:n kanssa keskusteltua, ja sovittiin yhteisistä pelisäännöistä. toivottavasti ne nyt pitää. Se on nyt aluksi niin että 3 kertaa viikossa saa poika juoda. siitä on sitten hyvä vähentää. tiukkaahan tuo kolmekin päivää tekee. L:llä on mennyt maksa jo paskaksi ja sillä on lääkäri maanantaina mahan takia, ja muutenkin kun kroppa käyttäytyy niin oudosti. toivottavasti se lääkäri saa sen tajuamaan lopettaa sen juomisen kokonaan, en kuitenkaan haluais että oma poikakaveri kuolee sen takia että maksa on mennyt jo niin huonoon kuntoon nuorena..

 

Täällä olen taas kemijärvellä, jälleen kerran hautajaisiin menossa, olen elämäni aikana ollut varmaan enemmän hautajaisissa kuin missään muissa juhlissa. Tämä sukulainen ei kuitenkaan ole mulle edes tuttu, niin ei se niin kovasti harmita. mutta läheisiä mulla on kuollut tässä aina kolmen vuoden välein, millonkohan se minun vuoro on?

 

Huomasin eilen illalla että mulle hengittäminen on kamalan hankalaa, tuntuu kun menen nukkumaan että en saa henkeä, ja pakko keskittyä hengittämiseen että se onnistuu. mikähän mulla on vikana tuossa? toivottavasti se ei ole mitään vakavan puoleista. Ei tätä ole jatkunut kuin viikon ajan. Luulen että se johtuu vain stressistä ja kaikesta paineesta mitä mulla on. mut lähetään nyt hautajaisiin. kaunista päivää kaikille