Anonyymi
02.10.2008 - 10:59
Kuulostaa samanlaiselta kuin naistenmies-petturi-kuspään kanssa olo. Aina se toinen (nainen tai alkoholi) vie voiton. Parempia miehiä on ja sellaisenkin vielä löydät! Itse tuhlasin kolme vuotta elämästäni petturipaskiaiseen, koska olin niin rakastunut. Nyt tajuan miten turhaa se kaikki oli. Nyt elämässäni on se oikea.
 
Oli mukava saada kommenttia mun blogiin, mukava että joku on näitä lukenut. Tästä kommentista sain aihetta kirjoittaa. Mun mies ei onneksi pettäs mua, ainakin niin uskon ja luotan. Mutta erään ystäväni suhteen ansiosta minun luottamukseni ihmisiin on mennyt täysin. Yatäväni seurusteli yhden pojan kanssa kauan aikaa. ja he nääyttivät todella onnellisilta, ja luulin heidän olevan oikeat toisilleen. tunsin itsekkin tämän pojan, enkä olisi ikinä uskonut että hän olisi ystävääni pettänyt, näin kuitenkin kävi, ja totuus paljastui paljon eron jälkeen. Ystäväni olisi selvinnyt monilta itkuilta jos tämä pettäminen olisi selvinnyt aikasemmin, ja se olisi ollut oiva syy irroittaa suhteesta jo aikaisemmin. Itse luotan poika ystävääni täysin, mutta en osaa olla pelkäämättä pettämistäkin. ´vaikka sitä en uskoisi tapahtuvan. Ainut syy mistä olen mustasukkainen on kuningas alkoholi. eilen otettiin taas kovasti yhteen ja riideltiin. tänään menen juttelemaan L:n kanssa ja koitan selvittää asioita. Annan tietyt ehdot meidän suhteelle ja jos ne ei käy, se on ohi. vaikka en osaa elää ilman tätä poikaa. se ois mulle parempi olla ilman sitä. voi luoja miksi elämä on näin hankalaa. mulla tulee nyt bussi. ja rovaniemen paikallis liikenne on niin surkeaa, etten bussista halua myöhästyä niin pakko lähteä. paljon on vielä kirjotettavaa niin päivitän illalla vielä :D